![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Матёрый пользователь
Регистрация: 20.08.2007
Сообщений: 6,384
Вы сказали Спасибо: 35
Поблагодарили 1,180 раз(а) в 616 сообщениях
![]() |
![]()
Cause you cant change every values and friction between steel and steel is a constant value of nature (~ 0.1431 ), I recommend to keep these values as given
I suggest to set the values a bit higher for engines with more than two cylinders (not articulated ones), for instance compound engines, in mind the characteristic oscillation of the traction forces is not so bad as in engines with two cylinders. Добавлено через 1 час 1 минуту Velocity dependent friction values. Used for mimicking internal friction and drag. The values here allow friction calculation to change over two velocity segments (shortened. Look for Joe’s tool and Add On, who describes precisely the matter Последний раз редактировалось сандро; 24.03.2012 в 00:24. |
![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Проблема с переводом стрелок в MSTS. Что не надо делать? | Друг машиниста | MSTS - Об игре | 34 | 31.10.2011 02:32 |
Проблема со стрелочным переводом | Stas04 | TrainZ - Моделирование | 46 | 08.10.2010 12:42 |
Не сочтите за труд помочь | Железнодорожник..ржд.. | TrainZ — Об игре | 22 | 21.03.2010 11:07 |
кто может помочь с созданием маршрута | михаил Помошник | MSTS - Маршруты | 12 | 05.12.2007 13:03 |
|
![]() Что это? |