![]() |
![]() |
|
Сайт | ПРАВИЛА ФОРУМА | FAQ | Регистрация | Справка | Пользователи | Социальные группы | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
|
Опции темы | Опции просмотра |
![]() |
#11 | ||||||
Машинист поезда
Регистрация: 10.04.2007
Адрес: малая арнаутская
Сообщений: 5,229
Вы сказали Спасибо: 189
Поблагодарили 3,602 раз(а) в 878 сообщениях
![]() |
![]()
Nope. Vodka, bears, russkii teplovoz 2TE10M with fucking huge plume!
Добавлено через 4 минуты And this one even better. Very rare and old locomotive (produced in 1962 - 1976), still in use in Moldova.
and where 's bears? THE BEARS are coming from the exgaust of this badass machines! p.s. in Russian train engieer's slang, "bear" means a huge plume coming from exgaust, like on the mentioned video clips. It happens when the engineer advances notches too fast, or engine is overstressed, or bad turbine bearings leaking oil into tjhe exgaust. Sometimes oil ignites and we can see sort of "volcano eruption" with smoke and even flame. TE10 series machines with 2-stroke engine are especially infamous for this oil-fed fire, 'cause most of them are old, and oil leaks are very common failure. Последний раз редактировалось awaken; 23.10.2013 в 22:21. |
||||||
![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
|
![]() Что это? |